Thursday 16 November 2017

Eve Online Trading Hub Guide


Sydney New Years Eve: Damien James ONeil, 40, belastet online trusler En 40 år gammel mann har blitt belastet av terroristpolitiet med å gjøre online trusler knyttet til Sydneys New Years Eve-feiringer. Damien James ONeil ble arrestert da han dro på et fly fra London i torsdag. Politiet vil hevde Mr ONeil, fra Chippendale i det indre Sydney, lastet opp et dokument til webbloggens webområde Live Journal hvor han truet med å drepe eller miste tilfeldige medlemmer av offentligheten på nyttårsaften. Politiet knyttet til Terrorism Investigation Squad ble undersøkt innlegg som angivelig ble gjort av hr. ONeil etter en tip-off fra et medlem av offentligheten. Politiet raidte hjemmet sitt i Regent Street, Chippendale og en indre-vest-lagringsplass der ting som dokumenter og harddisker ble beslaglagt. Han har blitt belastet med Dokumenter som inneholder trusler i strid med § 31 forbrytelsesloven 1900 om online blogger. Mr ONeil valgte ikke å vises på skjermen i Parramatta Bail Court på fredag, og hans advokat Legal Aid ikke søkte om kaution. Varselkommissær Catherine Burn sa at saken var en isolert hendelse. Som en konsekvens er vi sikre på at det ikke er nåværende eller spesielle trusler mot nyttårsaften, og mens vi ber folk om å være årvåken, bør folk nyte feiringen. Den fungerende nestkommissæren Frank Mennilli sa at mannen, som var kjent for å polere for mindre saker, ikke hadde blitt pålagt terrorhandlinger. Personen handlet isolert, han har ingen koblinger til noen kulturelle grupper eller grupper som det har blitt identifisert, sa han. Han postet på sosiale medier en rekke trusler om noen mulig aktivitet som han kunne gjøre. Det viste tydelig hvordan våkne NSW politiet og dets partnere er, fordi han ble arrestert umiddelbart, og han har blitt plassert for retten. Saken er fortsatt undersøkt, og det kan være noen ekstra kostnader, men jeg kan helt sikkert forsikre alle at det ikke er noen nåværende trussel fra den enkelte eller noen annen person. Rachel OldingSkills og Learning Skills i EVE styrer evnen til din karakter. De bestemmer hvilke skip du kan fly, hvilke moduler du kan bruke, effektiviteten som du kan bruke disse skipsmodulene, og mye mer. Dette er en veiledning for å lære disse spillene i spillet, forklarer mekanikken som styrer ferdighetsopplæring, og legger til forslag til treningsstrategier. I EVE er dine ferdigheter en viktig del av hva som definerer karakteren din og hva de kan gjøre. Hvis du vil fly et skip, bruk moduler på skipet, min, handel, og så mye mer, du må ha opplært spesifikke ferdigheter for det. I tillegg forbedrer treningsevnen din ytelse (dine skip vil fly raskere, våpenene dine vil gjøre mer skade, du betaler lavere skatter osv.). Noen ferdigheter påvirker flere områder av spillet, men de fleste er spesialiserte. Dette har to store effekter: Det tar ikke for mye tid å bli dyktig i ett område av spillet (si flygende missilfregatt), da det er et begrenset antall ferdigheter som forbedrer ytelsen din i det aktuelle området. Dette betyr også at unge figurer (som ikke har spilt så lenge) kan hente opp til eldre tegn i bestemte områder av spillet. Omvendt, det tar mye mer tid å bli dyktig i mange (eller alle) områder av spillopplæringen hver ferdighet i spillet til maksimal nivå vil ta rundt to tiår med kontinuerlig trening. Med andre ord vil eldre figurer være dyktige i flere områder av spillet sammenlignet med yngre tegn. Heldigvis er ferdighetene kumulative, og når du har investert tid (ferdighetspoeng) i en ferdighet, vil du aldri miste dem (med ett unntak: hvis du flyr en strategisk cruiser og skipet ditt er ødelagt, vil du miste ett ferdighetsnivå i en av relevante delsystem ferdigheter). Dette betyr at du kontinuerlig kan forbedre dine ferdigheter i ett eller flere områder av spillet, avhengig av målene dine. Det er rundt 400 forskjellige ferdigheter i EVE, og hver karakter kan potensielt lære hver ferdighet (forutsatt at de har en Omega-klone Alfa-klonkarakterene er begrenset i hvilke ferdigheter de kan trene). Det ville være lett å gå seg vill, men heldigvis er ferdighetene delt inn i grupper: Ferdigheter for å forbedre handel på EVE-markedet Det ville ikke være praktisk å gå i detalj som beskriver alle disse ferdighetene på en side. Det er derfor en egen side for hver del av ferdigheter (koblet over). Videre har noen av disse seksjonene tilsvarende Skill Tree Maps. Anbefalte ferdigheter For å hjelpe nye piloter å få hodet rundt det store spekteret av ferdigheter som er tilgjengelige for dem, har flere sett med anbefalte ferdigheter blitt utarbeidet: Fagbøker For å lære ferdigheter (med mindre det er en del av dine ferdigheter), må du skaffe og injisere relevant ferdighetsbok. Skaffe ferdighetsbøker Hvis du gjorde oppstartsmisjonene fra opplæringsagenter (og hvis du ikke gjorde det, anbefales de sterkt) du vil ha fått noen nyttige ferdighetsbøker. Den viktigste måten å skaffe seg andre nye ferdighetsbøker er fra markedet. Du kan bla gjennom tilgjengelige ferdighetsbøker under Ferdigheter i Bla gjennom, eller bare søke etter en bestemt ferdighet. For tiden selges de fleste ferdighetsbøker av NPC-selskaper til en fast pris - dette er effektivt CCP som siver dem på markedet. NPCs salgsordrer er lett oppdaget: de har en jevn pris, og de har nesten en års verdi av tid som er oppført i kolonnen Utløper i. (Den maksimale tiden en spiller kan sette en salgsordre opp for er derimot 90 dager.) Du kan se spilleren selge bestillinger for NPC-seeded ferdighetsbøker også. Hvis de er under NPC-prisen, selger de sannsynligvis bøker som de kjøpte feil hvis de er over NPC-prisen, og de håper sannsynligvis å lure noen til å kjøpe. Sørg for at du sjekker NPC-prisen før du kjøper en NPC-seeded ferdighet fra en spiller. Noen ferdighetsbøker blir ikke direkte sådd på markedet. I stedet kjøpte de seg gjennom Loyalty Point (LP) butikkene i NPC-selskaper eller fra undersøkelsessteder. Disse har en tendens til å være mer avanserte ferdigheter, som for eksempel Small Autocannon-spesialisering. som lar deg bruke T2 små autocannon. Noen spillere handler med disse ferdighetene ved å finne dem eller kjøpe dem fra LP-butikker hvor de har LP og deretter sette dem opp på det vanlige markedet for profitt. Avhengig av hvor vanskelig det er for deg å få disse ferdighetene på en annen måte, kan du finne at å kjøpe dem fra spillere som selger dem på det vanlige markedet, er ditt enkleste alternativ. Hvis du er medlem av E-Uni, kan universitetet refundere kostnaden for enhver ferdighet som er NPC-seeded og koster ikke mer enn 1 million ISK. Injisere ferdighetsbøker Når du har kjøpt en ferdighetsbok, kan du injisere en ferdighetsbok. Høyreklikk på en ferdighet i et hangar eller lasthold, gir deg også et Inject skill-alternativ. Injeksjon av ferdighet skiller ferdigheten fra ferdighetsboken til ferdighetslisten på tegnarket ditt (og ødelegger ferdighetsboken), men starter ikke den opplæring - effektivt lagrer den ferdigheten på nivå 0. Injiseringen er nyttig hvis du har kjøpt en ferdighet som du har tenkt å trene, men vil egentlig ikke begynne å trene det med en gang eller har ennå ikke oppfylt kravene til trening: Når du har injisert det, trenger du ikke å bekymre deg for å holde ferdighetsboken med deg, og det er ingen risiko for at du vil miste ferdighetsboken hvis du flyr inn i farlig plass og mister skipet ditt. Det samme er sant og nyttig for hoppekloner - du kan hoppe til en klone i hansec eller et handelsnav, skaffe og injisere ferdighetene der, og deretter (etter hoppeklokkens ventetid) hoppe tilbake til hovedklonen din et eller annet sted i farligere plass, hvor du kan trene ferdighetene på fritiden. Legg merke til at du kan injisere en ferdighetsbok uten å vite alle forutsetningene for å faktisk begynne å trene ferdighetene. Treningsferdigheter Du kan trene en ferdighet ved å dra og slippe den inn i treningskøen, eller ved å høyreklikke på den i din ferdighetsliste. Treningstidsmultiplikatorer Så, hvordan er tiden det tar deg å trene en bestemt ferdighet beregnet? Antall ferdigheter som er nødvendige for å trene en ferdighet, bestemmes av ferdighetsrangeringen. også kjent som sin treningstid multiplikator. mens hastigheten der du får nye ferdighetspoeng, bestemmes av dine attributter. Basenummerene på ferdighetspoeng (SP) som kreves for å trene en ferdighet med en treningstidsmultiplikator på 1x (for eksempel Navigasjon. For eksempel) går slik: Nivå 1: 250 Nivå II: 1.414 Nivå III: 8000 Nivå IV: 45 255 Nivå V : 256 000 Når du trener fra ett nivå til det neste, starter du med ferdighetspoengene du akkumulerte trening for det forrige nivået - for eksempel hvis du begynner å trene Navigation160IV. du vil allerede ha 8000 SP i ferdighetene og trenge 37255 mer SP for å flytte fra III til IV. Hvis en ferdighet har en treningsmultiplikator høyere enn 1, blir tallene SP som kreves for hvert nivå multiplisert med dette nummeret. Så, for eksempel, Evasive Maneuvering har en treningstid multiplikator på 2x, og du må samle 500 SP (250 x 2) for å trene den til jeg, 2.828 SP å trene den til II og så videre. Jo bedre fordelene med en ferdighet eller utstyret du lar deg bruke, desto høyere er treningstidsmultiplikatoren, eller rang som den noen ganger kalles, pleier å være. Amarr Titan. for eksempel har en x16 trening multiplikator - du må samle 4,096,000 SP for å trene den til V. Attributter Hver EVE karakter har fem attributter. Disse er: Disse egenskapene bestemmer hvor raskt du trener de ulike ferdighetene i spillet. De påvirker ikke noe annet om karakteren din. Siden tiden er kanskje din mest verdifulle ressurs i EVE, er forståelsesattributter og optimalisering av dem for dine tegnplaner helt avgjørende. For å vise dine attributter, åpne tegnbladet ditt og velg Attributter. De fem attributene til karakteren din vil bli oppført der. Som standard har karakteren din en score på 20 i alle attributter (unntatt Charisma, med en score på 19). Effekter på ferdighetsopplæring Hver ferdighet har et primært og en sekundær attributt: Navigasjon. for eksempel lister Intelligence som sin primære egenskap og Perception som sin sekundære attributt. Når du begynner å trene en ferdighet, kan du beregne tiden som trengs (i minutter) slik: Det er ikke nødvendig å kjenne til matematikken som er involvert her, men det viktige å merke seg er at poengsummen din for en ferdighetsegenskap vil påvirke treningsperioden to ganger så mye som poengsummen din for sekundærattributtet. Du kan finne attributtresultatene dine på tegnearket i delen Attributter. Et standardkarakter (forutsatt at det er en Omega-klone) uten endring av deres evne, gir gevinster mellom 29 og 30 ferdighetspoeng pr. Minutt (1740 til 1800 SP per time). Hvis karakteren er en alfa klon, får de kun halvparten (15 poeng per minutt) så mange ferdighetspoeng. Hver attributt er knyttet til ferdigheter for bestemte aktivitetsfelt. Generelt er gruppene av ferdigheter knyttet til bestemte attributter som følger - med noen unntak: Ferdighetsgrupper og tilhørende egenskaper Grupper (med ferdigheter) Attributter (primær, sekundær) Karisma, Memory Willpower, Charisma Som et grovt sammendrag: Perception og viljestyrke er svært viktig for kamppiloter, siden de hjelper deg med å trene ferdigheter som lar deg bruke bedre skip og våpen, og bruke dine skip og våpen bedre. Minne og intelligens er svært viktig for industrifolk, og fortsatt ganske viktig for kamppiloter (de er nyttige for drone ferdigheter, passende ferdigheter og tanking ferdigheter). Karisma er viktig for handelsmenn og oppdragsgivere, og hvem som helst som trener lederegenskapene. Det bør være åpenbart at du øker attributtresultatene dine, spesielt for ferdighetsgrupper du har tenkt å bruke mye tidstrening på, er en veldig god idé. Måter å gjøre dette blir diskutert senere i denne veiledningen. Generelle opplæringsstrategier EVEMon er et tredjepartsprogramvareverktøy som lar deg lage planer på ferdighetstreningene dine (samt overvåke og planlegge mange andre ting). Planlegging fremover Når du først begynner å spille EVE, kan du ha liten ide om hvilke ferdigheter du vil trenge neste uke, enn si neste måned. Men etter de første ukene vil du begynne å danne et bilde i tankene dine om hva slags ting du vil at karakteren din skal kunne gjøre, og dermed hvilke ferdigheter du trenger. De spesifikke treningsstrategiene som er oppført andre steder i denne veiledningen, fungerer mye bedre når de brukes sammen med en langsiktig strategi. Hvor mange nivåer Når du trener høyere og høyere nivåer i ferdigheter, får du mindre fordel for investert tid. Kirurgisk streik for eksempel gir deg en 3 bonus for alle tårnskader per nivå - veldig nyttig for alle som bruker tårn som deres primære våpen system - og har en 4x treningstid multiplikator. Du kan få din første 3 bonus på en trivielt kort tid: selv med grunnleggende attributtscorer, trener Surgical Strike til nivå I tar 40 minutter eller så. Men med samme grunnleggende attributtspoeng vil trening Surgical Strike fra nivå IV til V ta nesten 25 dager - og du vil fortsatt bare få 3 mer tårnskader for trøbbel. For en ny karakter er det derfor ofte mest effektivt å trene en nyttig ferdighet som har en høy trening multiplikator til III eller IV og deretter gå videre i stedet for å ta den til V med en gang. Som en tommelfingerregel, hvis du bruker ferdigheter i det hele tatt, er det sannsynligvis verdt å trene den til III, og hvis du bruker en ferdighet regelmessig, er det verdt å trene den til IV. Når karakteren din er eldre, kan du godt nå et punkt der du har færre ting du vil eller trenger å trene - på dette tidspunktet kan det være verdt å revidere noen ferdigheter du dro på IV og ta dem til V. Det er imidlertid noen ferdigheter som er verdt å trene til V ganske tidlig i kapselerkarrieren din. For kamppiloter Navigasjon. som vi brukte som et eksempel tidligere på denne siden, er en slik fordi: den har en lav treningstid multiplikator (1x) det påvirker et svært grunnleggende aspekt av ytelsen til alle dine skip (hastighet) med en betydelig bonus (5) Det finnes en rekke andre ferdigheter med en lignende kombinasjon av hurtige treningstider og betydelige, utbredte bonuser som er vel verdt trening til V ganske tidlig. En annen klasse av ferdigheter som du kan finne deg selv trening til V, er de såkalte utpressingsevner som er forutsetninger for spesielt ønskelig utstyr. På vei til trening for å fly Wolfen. for eksempel, du trenger å trene Minmatar Frigate160V. Mechanics160V og Power Grid Management160V. På samme måte, på vei til å distribuere Tech 2 Hobgoblin droner måtte du trene Light Drone Operation160V og Drones160V. Noen ferdigheter er verdt trening til V på grunn av en kombinasjon av flere av de ovennevnte grunnene. Drones160V lar deg for eksempel bruke en full flytur på fem droner, noe som er nyttig på ethvert skip med en drone bay på 25m3 eller mer - og det er en forutsetning for de gode Tech 2 dronene. Øke dine egenskaper Denne delen av denne veiledningen omhandler strategier for å hjelpe deg med å trene ferdigheter raskere. Effektivt forbedrer alle metodene som er beskrevet nedenfor, treningstider ved å øke karakterattributtene dine. Denne økningen kommer vanligvis til en pris av noe annet attributter, penger eller tid. En annen måte å øke karakteregenskapene på er at du plugger implantater inn i hodet ditt. De første fem nummererte sporene på ditt arkiv Augmentations-vinduet er for attributtforbedrere. implantater som hver gir en bonus (fra 1 til 5) til en av dine fem attributter. Dessverre, hvis poden din er ødelagt, blir alle implantatene dine i klonløpet ødelagt også. De 123 implantatene er relativt billige, og du trenger bare å trene Cybernetics160I for å bruke dem, så det er verdt å investere i disse så snart du kan som, selv med de mindre bonusene, reduserer de treningstiden med en betydelig mengde. Storyline oppdrag tilbyr noen ganger et implantat som en belønning, så hvis du kjører oppdrag, kan du finne deg selv å samle inn noen implantater. Medlemmer av EVE-universitetet kan også dra nytte av implantatprogrammet for å kjøpe betydelig diskonterte 3 implantater. Vær oppmerksom på at det også er spor 1-5 implantater (noen ganger kjent som Pirate Implants) som også gir andre bonuser, i tillegg til attributtøkninger. Selv om disse vanligvis er dyrere, må du sjekke markedene nøye, ettersom noen ganger noen lavgradige, som er 2 til et attributt, er noen ganger billigere enn det tilsvarende 2 implantatet (Limited lttypegt - Beta). Se listen her. Hvis du har podet noen implantater du har på deg, blir ødelagt - du kan sette opp en hoppeklone med billigere implantater, eller ingen implantater i det hele tatt, og hopp inn i det når du vil at PvP reduserer mengden ISK som du setter i fare. Siden de kraftigere 4 og 5 implantatene kan være ganske dyre, spesielt for en nyere pilot, er det vanlig å arrangere ferdighetsplanen din, slik at du kun trener ferdigheter som stole på de samme to attributter, og deretter bare plugg inn attributtforbedrere for disse to attributter. På den måten må du bare betale for to implantater i stedet for fire eller fem. Fordelen ved implantater er at de krever minimal treningstid (kun Cybernetics), noe som gir deg en umiddelbar økning i treningstid, noe som raskt kan legge opp til lagrede måneder. Ulempen er deres kostnader, kombinert med at de går tapt hvis poden din blir drept. Neural Remaps Neural remapping lar deg ikke øke dine attributter generelt, men det lar deg ta poeng vekk fra en basisattributt score og legge dem til et annet. Remap-grensesnittet kan nås gjennom fanen Attributter i tegnearket. Removering kan ha langsiktige konsekvenser. Sørg for at du vet hva du gjør Det finnes en rekke regler for remapping: Du får en vanlig remap en gang i året. Årstimeren begynner når du bruker remap, ikke når den er gitt. Du kan også få bonusminnekort. To av disse blir gitt når du starter. Hvis du har både normale og bonusmaps igjen, vil den normale remapen bli brukt først. Når du har brukt dine normale remap og bonus remaps må du vente på den årlige timeren å utløpe for å remap igjen, så planlegg nøye. En attributts basispoeng kan ikke heves over 27 eller senkes under 17 (standardpoeng for en evne er 19 eller 20). Eventuelle poeng tatt av ett attributt må legges til et annet - de kan ikke bli igjen når du er ferdig med å remapping. Den vanlige strategien for remapping er å sette sammen en langsiktig ferdighetsplan som er viktige i ferdigheter som bruker en bestemt to attributter, og deretter remap slik at du nekter alle dine andre attributtscore og pumpe opp de to attributter. Hvis du oppretter en lang ferdighetsplan i EveMon. Du kan bruke ett av alternativene i funksjonen Optimaliser attributter til å beregne hvilket arrangement av attributter som er best for det første året av planen. Men hvis du er ny i spillet, er dine fremtidige karriereplaner ganske sannsynlig å endres når du utforsker spillet, så det gjør et år lang plan etter noen uker ikke veldig realistisk. Vær sparsommelig med remaps for en liten stund til du får en ide for hva du vil gjøre. Cerebral Accelerators Av og til er det i spillhendelser som Crimson Harvest som gir cerebrale akseleratorer, som forbrukes som boostere og gir midlertidige bonuser til alle fem karaktertrekk. Disse varer bare en kort stund, og har en avskjæringsdato noen gang etter at spillet i spillet, hvorpå de ikke lenger har noen effekt. Ytterligere forslag Hensiktsmessig tilbakemelding Neural remapping er viktig for mid - eller langsiktig planlegging (kompilering på midten eller langsiktig ferdighetsplaner kan gjøres ved hjelp av eksterne verktøy som EveMon) og kan hjelpe deg med å kutte flere dager eller uker med treningstiden som trengs for å fullføre en slik plan. Husk at en ny karakter er gitt bare to sjanser til å remap og etter at du har brukt begge omstillingene, vil neste omgang bare være tilgjengelig etter ett år med spilletid, så bruk dem forsiktig. Som et notat anbefales ikke nye spillere å bruke sin andre remap innen de første ukene av å spille. Årsaken til dette er at de fleste ferdighetsplaner som blir gjort på den tiden, vil endre seg basert på hva du vil vite og lære i løpet av tiden du har brukte å spille EVE Online. Når du vet hva du planlegger og kan gjøre minst en midt - eller langsiktig plan for ting du vil gjøre i EVE (som trolig ville være en ferdighetsplan for flere måneder eller et år), kan du begynne å beregne En passende remap for planen, dette kan gjøres ved hjelp av EveMons attributtoptimereren eller av sunn fornuft. Du kan forsøke å eksperimentere med å endre remaps på EveMon attributt simulatoren og se hvilke ferdigheter som påvirkes positivt (trent raskere) og hvilke ferdigheter som vil ta lengre tid å trene ved hjelp av denne omformingen, ferdigheter som tok lengre tid å trene (på grunn av en høyere multiplikator eller hvis du trener disse ferdighetene til høyere nivåer) vil bli påvirket mye mer ved hjelp av passende remaps på lang sikt, i stedet for ferdigheter som kan trene raskt. Alle ting du må vite før du bestemmer deg for å omforme dine attributter (siden senere vil du bare ha sjansen til å gjøre dette en gang i året): Du vet hvilke attributter som er viktige for en hvilken som helst fagkategori (for eksempel er perception og viljestyrke svært viktig for kamppiloter mens minne og intelligens er svært viktig for industrialister). Du vet hva ferdigheter er for en gitt rolle eller kategori (for eksempel er Battlecruiser-ferdighet en kamporientert ferdighet der oppfatning og viljestyrke er viktig) Du har i det minste en plan for hva Du skal gjøre i Eve i de neste seks månedene eller et år og kan planlegge det tilsvarende. Du vet at remaps kun kan gjøres en gang i året, og at det vil påvirke treningsperioden sterkt. Du er sikker på at planene du har laget passer for hva og hvordan du vil spille spillet, og det inkluderer et flertall av kjernefaglige ferdigheter som trengs for å styre skipene du vil ha. Nye spillere Strategier Nye spillere får 3 første remaps å bruke, en normal remap og 2 bonus remaps. Dette kan høres ut som mye, men det er fortsatt 4 måneder per remap, og det antas at du ikke vil beholde en bonus-remover for neste år. Mens du gjør en ferdighetsplan i EveMon og får det til å beregne dine remaps fordi du høres bra ut i teorien, ser en ny spiller fortsatt ut spillet og interessene dine vil endres etter hvert som du oppdager nye aspekter. Likevel er det noen ganske sikre første strategier å bruke. I begynnelsen av spillet, vil nesten alle spillere trenge ferdigheter fra: Navigasjon (Intelligence Perception) Elektronikk, Engineering og Mekanikk (Intelligence Memory) Romship Command (Perception Willpower) Combat Oriented Pilots vil også trenge: Gunnery andor Missiles (Perception Willpower) Drones (Minneoppfattelse) Gruvearbeidere og industrialister vil trenge: Ressursbehandling, Vitenskap og Produksjon (Intelligence Memory) Traders trenger: Hvis du ser på disse ferdighetene, vil du se at to attributter kaster opp mer enn noen andre: Intelligens og Perception. Willpower og Memory er sekundære attributter for flere ting (med unntak av Drones) og Charisma er ikke nødvendig for noen store ferdighetsgrupper, med mindre du er en handelsmann. Vær oppmerksom på at Willpower er den primære egenskapen for flere ferdigheter i romskipkommandotreet, men bare for avanserte fartskompetanse, som på dette tidspunktet skal trenes sjelden sammenlignet med grunnleggende skipskompetanse. Som sådan er en god strategi å holde den første omgangen i noen uker og trene grunnleggende ferdigheter i alle de viktigste ferdighetsgruppene du trenger, inkludert sosiale og handel. Med mindre du kommer til å være en hardcore-aktør (i så fall slutte å lese her og konsultere en mer detaljert veiledning for handelsfolk), bør du bruke en remap for å plassere alle dine attributter i Intelligence and Perception. Flere kamp orienterte piloter bør sette noen få poeng til Perception, og flere industrielle piloter bør investere litt mer i Intelligence. Dette omslaget skal tjene deg godt i det meste av ditt første år, da du burde ha sett nok av spillet til å utføre dine egne langsiktige ferdighetsplaner på en pålitelig måte. Spesialisering Mens trening mange ferdigheter til nivå III vil gi deg mange bonuser og mange alternativer på kort tid, være middelmådig på mange ting, er morsomt, men ikke veldig effektivt. Du kan bare ha ett skip i rommet om gangen, så mens du er i stand til å fly en Retriever og en orkan, er det fint, du kan ikke min og gjøre nivå 3 oppdrag samtidig, noe som betyr at det som du gjør for øyeblikket ikke bruker mye av dine ferdighetspoeng. På den annen side, hvis du fokuserer fullt ut på gruvedrift eller kamp, ​​kan du i stedet fly en Hulk eller Maelstrom og gjøre mye mer ISK på din valgte aktivitet (på bekostning av ikke å kunne gjøre det andre i det hele tatt). Dette prinsippet gjelder også innen yrker - å ha middelmådige ferdigheter i en Drake og orkan er fin, men du kan bare fly en om gangen. Variety er livets krydder, og å være i stand til å spille flere aspekter av spillet gjør det mye mer moro, men vær oppmerksom på at når du blir med i et ikke-treningsselskap, vil de sannsynligvis ønske at du har en spesialisering av noe slag, enten det er EWAR, skadehandel i et bestemt skip, logistikk, gruvedrift eller produksjon. Et annet aspekt av spesialisering er å trene alle ferdighetene til å bruke et skip effektivt, og til høye nivåer. La oss ta Drake for eksempel. Minimumskravene til å fly en og skyte missiler ut av det er Caldari Cruiser160III. Caldari Battlecruiser160I. Missile Launcher Operation160III og Heavy Missiles160I. Men hvis du bare trener disse ferdighetene og prøver å fly en Drake, vil den utføre abysmalt. Mange ekstra ferdigheter er nødvendig for å fly et skip effektivt, for eksempel montering og kondensatorferdigheter, tanking ferdigheter, våpen ferdigheter, drone ferdigheter og den spesifikke skip ferdigheter (i dette tilfellet Caldari Battlecruiser). Selv med alle disse trent til nivå III, vil du fortsatt bli slått i PvP av en pilot som har riktig spesialisert seg på skipet og trent disse ferdighetene til IV eller V og trent til Tech 2-moduler og våpen. Måter å planlegge Her er tre måter å organisere din ferdighetsopplæring rundt et bestemt fokus eller mål. Disse er absolutt ikke de eneste måtene å planlegge ferdighetsopplæring - de tilbys bare her som eksempler. Trening i korte sporer designet for å få forutsetningene for å bruke et bestemt skip eller en modul. Disse spurts er usannsynlig å være mye mer enn noen uker eller en måned lang. Denne metoden gir deg den vanlige tilfredsstillelsen av å kunne bruke shinier ting, men er sannsynligvis en ineffektiv måte å bruke dine attributter på, og kan gå glipp av viktige støtteferdigheter som ville gjøre dine skip og moduler mye kraftigere. Opplæring i flere måneder lange stint designet for å tillate deg å fly et bestemt skip eller klasse av skip i topp eller nær topp ytelse, med alle relevante ferdigheter ved IV eller V. Flere slike stints kan kombineres for å lage en ferdighetsplan som varer et år eller mer. Denne metoden vil gjøre deg til en mer pålitelig pilot, men krever mer tålmodighet og dedikasjon, og forskning for å finne ut hvilke støtteferdigheter du trenger. Opplæring i blokker som varer i et år eller mer, organisert rundt årets lange tidsbegrensning på neurale remaps, og designet for å til slutt skape en høyt kvalifisert karakter. Så du kan remap for å øke intelligens og minne, så bare trene ferdigheter som stole på disse to attributter i et år eller mer, før du remapping til Perception og Willpower og fokuserer på ferdigheter som krever disse to attributter i et år. Denne metoden bruker dine attributter svært effektivt, noe som resulterer i en samlet kortere treningstid. Men det er også veldig kjedelig siden karakteren din vil sannsynligvis være ganske ubrukelig, med store hull i ferdighetsarket, i et år eller mer. Den første metoden er god for nye spillere siden det gir interesse for regelmessig å kunne bruke nytt utstyr. Å unngå langsiktig planlegging når du er ny, kan faktisk være en god ting, siden du kan ombestemme dine langsiktige karrieremål i Eve. Bestemme at du faktisk vil være et lite skip, Gallente-flygende produsent og explorer like etter at du har remapped for en toårig Amarr-fokusert slagskipflåte PvP skillplan er svært ubeleilig. Den andre og tredje metoden er mer nyttig for eldre spillere som har en klar og fast idé om hva de vil gjøre. Den tredje metoden er spesielt kjedelig, og passer best til alts som er dyktige til et bestemt formål (for eksempel piloting supercapitalskip) eller til eldre figurer som allerede har god grunnlag i støtteferdigheter og ferdigheter som lar deg underholde ting mens du tygger gjennom en liste over månedlige nivå V-tog. Kunnskapstreet kart siden for å få en visuell representasjon av ferdighetstrenene. Støttekunnskapssiden for en diskusjon av bestemte ferdigheter. Ferdighetshandelssiden om bruken av dyktighetsinjeksjonsinnretninger og ekstraktorer. Den magiske 14-siden viser fjorten grunnleggende ferdigheter som gjelder for hvert skip at en spiller kan pilot i EveeBay. au eBay er Australia og verdens største personlige online trading community. eBay skapte et nytt marked: effektiv en-til-en-handel i et auksjonsformat på nettet. Personer som ikke er big businessuse eBay kan kjøpe og selge varer i mer enn 1600 kategorier, inkludert samleobjekter, antikviteter, sportsminner, datamaskiner, leker, beaniebabyer, dukker, figurer, mynter, frimerker, bøker, blader, musikk, keramikk, glass, elektronikk, smykker, edelstener og mye mer. Uansett deres lidenskap, kan brukerne finne den unike og den interessante på eBayeverything fra chintz china til stoler, bamser til tog og møbler til figurer. Som det ledende person-til-person-handelsstedet, er kjøpere tiltrukket av eBay på grunn av den store mengden tilgjengelig innhold. Tilsvarende er selgere tvunget til å handle på eBay fordi det gir dem tilgang til et stort antall kjøpere. Rundt om i verden kjører eBay over to millioner auksjoner hver dag, og mer enn 250.000 nye varer blir til salgslisten hver 24. time. Ferdigbundet Bunn Dette er et widget-område som kalles Utvalgt bunn. Det bruker Genesis - Featured Posts-widgeten for å vise hva du ser på Serenity Child Theme demo-siden. For å komme i gang logger du deg på WordPress-dashbordet, og deretter går du til skjermbildet Utseende widgets. Der kan du dra Genesis - Featured Posts-widgeten i Utvalgte bunn widget-området på høyre side. For å få bildet til å vises, bare last opp et bilde gjennom medieopplasteren på redigeringsskjermbildet og publiser siden din. Widgetet Featured Posts vil vite for å vise postbildet så lenge du velger det alternativet i widgetgrensesnittet. 3D Modeling Neco bruker de nyeste versjonene av SolidWorks og AutoCad Mekanisk Desktop for å hjelpe deg med utviklingen av prosjektet fra et hvilket som helst punkt. Starter x02026 Les mer. Utvalgte Høyre Høyre Dette er et widgeted område som kalles Utvalgte Topp Høyre. Det bruker Genesis - Featured Posts-widgeten for å vise hva du ser på Serenity Child Theme demo-siden. For å komme i gang logger du deg på WordPress-dashbordet, og deretter går du til skjermbildet Utseende widgets. Der kan du dra Genesis - Featured Posts-widgeten til det valgte topp høyre widget-området på høyre side. For å få bildet til å vises, bare last opp et bilde gjennom medieopplasteren på redigeringsskjermbildet og publiser siden din. Widgetet Featured Posts vil vite for å vise postbildet så lenge du velger det alternativet i widgetgrensesnittet. 3D CAD Services Neco Inc. i Denver, Colorado, tilbyr 3D Computer Aided Design og støttetjenester primært alliert til industri og forbruksvarer industrien. Selskapet har i de siste ni årene vokst i omdømme innen industrien som et av landets mest pålitelige ingeniørdesign konsulentfirmaer. Fra konseptdesign til produsert del, kan vi sette organisasjonen fast i forkant av teknologien og hjelpe deg med å få fordelen i en stadig mer konkurransedyktig verden. Programvare brukt

No comments:

Post a Comment