Thursday 23 November 2017

Best Easy Forex Trading Strategier


Beste enkle Forex strategier Enkle Forex strategier for nybegynnere bør hjelpe selv nybegynnere forex markedet handelsmenn oppnå suksess i sine transaksjoner. Slike strategier krever ikke noen omfattende eller sofistikert ferdigheter i valutahandel på Forex markedet, og kan brukes effektivt av nybegynnere, og gir avkastning. Erfarne utenlandske markedshandlere har en tendens til å bruke kompliserte og sofistikerte handelsordninger, verktøy og tilnærminger for å oppnå de største resultatene av deres valutamarkedsaktiviteter. Imidlertid, mens en slik tilnærming er egnet for profesjonelle, kan nybegynnerhandlere foretrekke å bruke enklere strategier for å kaste dypere inn i valutamarkedet og for å oppnå positive handelsresultater på en gang. I denne artikkelen skal vi undersøke de beste enkle Forex trading strategiene for Forex handelsmenn. Breakout Forex Easy Strategy Breakout-strategien er en enkel forex-strategi fri for alle nybegynnere som ønsker å begynne å vinne på forex. I bildet ovenfor er bearish barer illustrert i rød farge. Med voksende bearish barer, får selger fart. Derfor er det nødvendig for næringsdrivende å følge opp utviklingen for å identifisere når man skal utføre handel med tanke på muligheten for endring i dagens trender. Den gule sirkelen i bildet illustrerer begynnelsen på nedtrenden (som bekreftes av det faktum at den nye laven brøt den forrige opptrenden lav). Denne største røde bearish baren illustrerer en veldig sterk salgsmoment. Nå kan en ventende salgsordre være under bunken med hensyn til de gunstige vilkårene for handel. Denne ventende salgsordren er illustrert av den gule stiplede linjen i diagrammet. Stopp tap er plassert over åpningen og lukningen av de forrige stolpene (SL linje i bildet). Det første opptjeningsmålet er illustrert av TP1-linjen i bildet, og det endelige opptjeningsmålet er illustrert av TP2-linjen. De to linjene står for henholdsvis forrige og neste lave. Så, breakout er en ganske enkel strategi for forex trading, og det eneste du trenger for å effektivt implementere det er å visualisere og kontrollere øyeblikket av trend reversering, som er det optimale momentumet for å inngå transaksjonen. Easy Forex Scalping Strategy Forex scalping-strategien er en av de enkle Forex-strategiene som fungerer selv for nybegynnere, og det brukes vanligvis på korte tidsintervaller som spenner fra flere minutter til 15 minutter eller mindre. For å oppnå de beste resultatene i denne strategien, skal bare to indikatorer brukes: 200 EMA, og den stokastiske indikatoren. Hovedformålet med det første er å avsløre trenden, og sistnevnte brukes som en oscillator som viser om markedet er dominert av overdreven etterspørsel eller forsyning. For å kjøpe under denne beste enkle forexstrategien for raske transaksjoner, må flere forutsetninger bli oppfylt. Først må prisen være over 200 EMA. Deretter må de stokastiske linjene kjøre under 20 linjer og peke oppover. På dette tidspunktet må næringsdrivende raskt aktivere sin kjøpsordre, og legger øyeblikkelig stoppstopp 15 til 20 pips unna. Ta fortjeneste i dette tilfellet vil bli satt til 20 til 30 pips. For å selge under den enkle forex-scalping-strategien, fungerer dette på en ganske omvendt måte. Dermed bør prisen ligge under 200 EMA, og de stokastiske linjene må være over 80 linjer og peke nedover. Deretter aktiverer handelsmannen sin salgsordre, og steder stopper tap 15 til 20 pips unna. På samme måte som kjøpsoppsettet, vil fortjeneste i dette tilfellet bli satt til 20 til 30 pips. Skalingsstrategien beskrevet ovenfor er en enkel forexstrategi for nybegynnere. Likevel bør det være oppmerksom på at det fortsatt er noen risikoer. Markedet kan nemlig generere et antall falske signaler som skal overvåkes via 200 EMA-vinkelen. Når denne vinkelen er eller er lik flat, bør handel unngås. Ellers, hvis næringsdrivende er i stand til å ta raske beslutninger ved å evaluere den nåværende markedsdynamikken, kan denne strategien være veldig effektiv selv for nybegynnere forex markedsaktører. 100 EMA og Parabol Stop og Reversal Easy Forex Strategy Denne strategien er en av de enkle Forex trading strategiene som nybegynnere kan effektivt bruke i sine Forex trading transaksjoner. Den bruker bare to grunnleggende indikatorer for å analysere markedssituasjonen og gjøre den ultimate kjøpsavgjørelsesbeslutningen: 100 EMA og den parabolske SAR-indikatoren (stopp og reversering). For å kjøpe bruker denne strategien, må prisen ligge over linjen som representerer 100 EMA. Deretter skal en parabolisk SAR-prikk dukke opp under en lysestake. Traderen må nå legge en ventende kjøpsstoppordre 2 pips over høydepunktet til lysestaken nevnt ovenfor. Stopp tap bør plasseres 2 pips under nærmeste sving lavt. Den forrige svingen høy i dette tilfellet brukes som ta fortjeneste. For å selge under denne strategien er forholdene i strid. Prisen må nemlig være under 100 EMA, og en parabolisk SAR-prikk må dukke opp over en lysestake. Trader enn plasserer en ventende selger, stopp bestillingen 2 pips under lavpunktet på lysestaken nevnt ovenfor. Stopp tap bør plasseres 2 pips over nærmeste sving høyt. Den forrige svingen lav i dette tilfellet er brukt som ta fortjeneste. Dette kan være en enkel og lønnsom forexstrategi, spesielt i sterke trender, hvor det oppstår ganske tydelige signaler for kjøp og salg. Bruken av tidligere sving ekstreme poeng som ta profitt verdier er en annen fordel med denne strategien som gjør det enda mer forståelig og enklere å bruke. Markedet kan likevel også generere falske signaler, og tidspunkter kan spille en viktig rolle. Så, bør handelsmannen alltid være oppmerksom på å unngå uforutsette tap. Konklusjon Strategiene som vi vurderer i denne artikkelen, gjør bare en liten del av de enkle Forex-strategiene for nybegynnere som er tilgjengelige i markedet. Finn en enkel handelsstrategi i forex som passer best til dine mål og ferdigheter, og du vil være i stand til å starte effektivt trading en økende avkastning fra forexmarkedet. Forex Trading Strategy Nick8217s Forex Pris Handlingsstrategi Velkommen til den nyeste utgaven av Forex tradingstrategien . Min Forex trading strategi er basert helt på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tilpasset og forbedret prisstrategien siden 2005. Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på den. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi8230 8230 Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Pris handling er flytende, det tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige forhandlere. Viktigst, prishandlingen lar deg holde din handel enkel. Holde din handel enkel Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde handelen enkel. Jeg er imot over kompliserende handel. Fordi jo enklere din strategi er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. Et av hovedmålene i min prishandlingsstrategi er å holde kartene mine rene. Det eneste jeg legger på diagrammene mine er støtte og motstandsområder. Jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for å handle Forex. Pakking av kartene mine med indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandling. Trading uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva ser et rent Forex-diagram ut som Here8217s et bilde av mitt EURUSD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra leseprisen. Det er derfor jeg elsker Forex trading strategi. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikatorbasert Forex-strategi Hvorfor vil du like å handle som denne Indikatorer som kreves for denne handelsstrategien Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på what8217s skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Hvilke valutapar kan du handle suksessivt med Forex Price Action? My Forex Trading Strategy vil fungere på noe valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med noe valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang. Jeg synes det er for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EURUSD, USDCAD og AUDUSD. Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, som er ganske sjeldne. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Price Action Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer Siden dette Forex Trading System er basert på pris handling, kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig på en time, fire timer og daglige diagrammer. Disse er konsekvent de mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse Først og fremst bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse: Støtte og motstandslinjer. Lysestake analyse. Slik skriver du inn handler ved hjelp av Forex Trading Strategy På grunn av den siste økonomiske usikkerheten og landene som mister sine kredittvurderinger osv., Handler valutaer som de normalt ville. Dette har ført til at jeg kun handler reverseringer. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine Support and Resistance-områder. Når et mønster dannes, som indikerer en reversering, setter jeg opp en utløserpris og går inn i handelen. Jeg tar flere handler hver uke. Strategi for handelsstrategi og stopper mål: Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips. Stopper: Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under ulike markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under den nyeste høy eller lav. Slik justerer du handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser Jeg bruker Forex Calendar fra forexfactor til å holde oversikt over økonomiske data. Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innvirkning. Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, vil jeg ende opp med å tjene mer profit8230 8230 Hvorfor betaler bankene og andre store handelsinstitusjoner millioner for analytikere og datafeedere som gjør at de kan gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske datafortelasjoner. Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene utgis. Hvis en handel setter opp skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis prisaksjonen forteller deg at det er kort, er det vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår, er uforutsigbare nyheter eller svært høye konsekvenser, her er en rask liste: Taler fra sentralbankledere eller politikere. Renteanmeldinger eller noe som er direkte knyttet til renten. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til 8220Non-farm employment change8221 rapporten. Du bør også passe på viktige politiske møter som G7 og G8 toppmøtene. Det nylige G7-toppmøtet i juni 2015 førte til mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser, fjerner jeg den før en større nyhetsutgave. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og vil tillate deg å lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex-valuta pair. Best Forex Trading Strategy Er du klar for en fantastisk artikkel jeg kommer til å komme inn i en masse gode ting i dag: Ekstremt høyt vinnende prosentandel Realistisk fortjeneste handler mot bankene med en risiko for belønning på mindre enn 11 (ahh, skummelt) Og mange andre flotte ting Hør, jeg skriver ikke en falsk artikkel som snakker om forskjellige ting du kan bruk i din strategi eller noe sånt, skal jeg lære deg en virkelig vinnende strategi. Alt jeg ber om igjen er at du legger igjen en kommentar og la meg få vite hva du synes. Nå, før jeg kommer inn i alle disse flotte greiene, la meg fortelle deg at dette egentlig ikke er den typiske strategien du vil høre oss trene på. Vanligvis bruker vi flere vanlige strategier som fokuserer på teknisk analyse og ser etter trend fortsettelse, breakouts, studs, reverseringer, etc., og vi snakker alltid om å sette oddsen til din fordel med et positivt RiskReward-forhold slik at du bare trenger å vinne 20 eller 30 prosent av handlerne dine for å være lønnsomme. Selv om jeg fremdeles høytaler for disse typer strategier, er den jeg skal lære deg i dag en helt ny tilnærming til Forex Trading. I stedet for å skanne alle de store kryssene for solide tekniske signaler og ser ut til å komme inn med filtre og bekreftelser med et mål som er mye større enn ditt stoppfall. Denne strategien fokuserer på å utnytte visse markedsforhold, ikke bruke noen tekniske tegn eller informasjon og bruke en negativ Risiko for belønning forhold. Igjen er alle disse tingene ikke akkurat typiske for hva vi vil gjøre i en strategi, men det er en faktor til en strategi som er vei, viktigere enn noen av detaljene vi allerede har nevnt8230 På slutten av dagen , du kan ikke ignorere den viktigste faktoren av enhver strategi, og det er hvor mye penger det gjør. Og strategien jeg skal lære deg i dag, gjør det ganske bra i det området som nevnt ovenfor. Så hva handler strategien om? Strategien er utformet for å hente penger ut av den stille tiden i Forex Market. Den stille tiden skjer, ved hjelp av New York (EDT) Tid fra 5:00 til 2:00. Med andre ord er stille tid etter at hovedspillerne i New York-sesongen er ferdig handel og før de viktigste aktørene i London-sesongen har begynt å handle. I løpet av denne tiden har markedet en tendens til å flyte veldig sakte og stille (det vil si navnet) som gir noen svært høye sannsynlighet for handelsmuligheter. Fordi markedet flyter veldig konsekvent frem og tilbake, er det en svært høy prosentvis sjanse at når den overgår seg til den ene siden (opp eller ned), vil den komme tilbake den andre veien for å sone seg selv i stille tid. Nå, for å få mer mening om dette, la meg vise deg et diagram der Stille Tid er uthevet i Grønt: Det du vil merke er at når det ikke er stille tid, går markedet ganske bra, men så snart stille tid begynner, markedet bremser til en kryp og flyter ganske enkelt frem og tilbake. Grunnen til at det gjør dette er fordi for de fleste parene i løpet av denne tiden er det ingen store banker involvert, noe som betyr at du ikke trenger å konkurrere med store institusjoner som kjører pris helt opp eller ned mot deg. En annen grunn til at det er så stille er at de fleste handelsfolk, selv detaljhandlere, har handlet i andre økter, og venter på neste virkelige økt for å flytte pris inn i deres stopper eller mål. Med andre ord tar det store flertallet av handler signaler under andre økter, og det store flertallet har stopp og mål som vantes i stille tid, så det er ingen grunn til at markedet blir rystet på grunn av ordre som går inn eller handler lukke ut. Nå er strategien ikke så enkel som å kjøpe inn i hvert skritt ned og selge inn i hvert skritt høyere jeg ønsker det var, men det er bare ikke så lett. Det første du må innse er at ikke alle parene er skapt like i denne situasjonen. For eksempel, fordi Quiet Time er under den asiatiske økten, er handel med JPY en dårlig ide. De fleste par vil ikke ha store banker eller institusjoner som handler dem, men JPY krysser kan fordi det er under sin egen økt. En annen valuta som du bør ikke handle under denne sesjonen er USD. Dette er fordi USA Dollar er den mest omsatte valutaen i børsen, så det er aldri smart å bruke det i en stille tidssituasjon. Jeg kunne gå videre og videre om hvilke andre par du kanskje vil vurdere eller ikke vurdere, men jeg vil bare kaste bønnene nå og fortelle deg at disse parene er de beste for denne strategien: EURCAD og GBPCAD. Ja, bare de to. We8217ve testet og testet og testet, og fant ut at disse to parene har en god balanse mellom stille tidskonsistens, men bare nok bevegelse for å hjelpe deg med å nå dine mål. De har også en tendens til å flyte tilbake til den prisen Quiet Time åpnet ca 75 av tiden, slik at vinnende prosentandel kan være skyhøye Ta en titt på de siste 623-handlene våre på disse 2 par: We8217ve vant 86 av våre siste 623 handler med disse to par fordi de er de beste parene i stille tidinnstillingen. Så vet at du vet hvorfor vi ønsker å handle i stille tid, og hva vi ønsker å handle i stille tid, let8217s snakker om hvordan vi vil handle i stille tid. Denne prosessen er ganske enkel ved hjelp av den grunnleggende håndhandlingsstrategien (med andre ord, ikke bruk av det svært komplekse automatiseringsprogrammet som du ser statistikken for i denne artikkelen). Her er reglene for handel med strategien manuelt: Marker den åpne prisen for stille tid (5 PM EDT) Sett en kort ventende ordre i 15 pips over den åpne prisen (12 Pip Stop, 10 Pip Target) Sett en lang ventende ordre i 15 pips Under åpen pris (12 Pip Stop, 10 Pip Target) Så snart en bestilling er tatt, avbryter den andre bestillingen. Hvis en handel fortsatt er åpen når Quiet Time Ends (2 AM EDT), eller ingen ordre er fylt, lukk alt. Ovennevnte regler er de grunnleggende manuelle reglene du8217ll vil bruke hvis du handler EURCAD og GBPCAD i stille tid. Som jeg sa, er det ganske enkelt det samme som et komplekst program som kan ta hensyn til en million flere ting enn et menneske og kan reagere raskere også. Med de manuelle tallene i bakhodet og sannsynligheten for å treffe rundt 75 av handlerne dine, vil resultatene dine se ut som dette over 100 Trade Span: 25 Tapere 12 Pips 8211 300 75 Vinnerne 10 Pips 750 Net 450 Pips over 100 Handler Dette er hypotetiske tall, selvfølgelig, og ville bli endret ved at partial fortjeneste ble tatt og andre ledelsesdetaljer, sammen med fluktuasjon markedsforhold. Husk da jeg snakket om et negativt RiskReward-forhold That8217s der dette kommer inn i spill. Fordi handelen allerede er satt opp med en negativ RR pluss, vil handelsadministrasjonen gjøre det verre ved å ta liten fortjeneste og break-evens. Kontoen ender med en mindre enn ideell gjennomsnittlig gevinst mot gjennomsnittlig tap: Legg merke til hvor mye tallene endres i REAL LIFE på grunn av markedsforhold, handelshåndteringskontroll, brutale bedrifter, etc. Du kan se hvorfor det er viktig å ha en så stor vinnende prosentandel når risikoen for å belønne ikke er mye bedre enn 2 Risiko for 1 Belønning, men tallene vis hvor kraftig strategien kan skyldes konsekvente markedsforhold. Så jeg har fortalt deg alle de store tingene med denne ideen, men nå må vi snakke om den negative siden fordi det også er noe av det. En stor ulempe for denne strategien er at spredene kan bli stygge i løpet av denne tiden. Ofte, på grunn av de lette handelskravene, vil meglere øke spredene til 6, 8 eller til og med 10 pips på disse kryssene, noe som gjør handel mye vanskeligere. Det er to måter å bekjempe spredningsproblemet: Få en megler med bedre sprekker (ingen megler vil være flott i stille stund, men hvis du går fra en megler med 10 pips til en med 4 pips, gikk du sannsynligvis bare fra ulønnsomme til lønnsom). Få et automatisert system til å overvåke markedet for tiden da spredningen faller til det ideelle nivået og utføre handelen på det tidspunktet. (ikke alle kan gjøre denne delen, så alternativ 1 er sannsynligvis mer mulig) Et annet problem er at it8217 er vanskelig å utføre en strategi med perfektion, spesielt når det er timing og tonnevis av skjermtid involvert. Når du må være foran PCen for hele økten og klar til å åpne eller lukke handler eller avbestille bestillinger, er det mye rom for feil. Dessverre vil hver feil ha stor innvirkning på systemets netto lønnsomhet. Så, som en manuell forhandler av systemet, må du være på spillet ditt. Lite slip ups kan ta dette fra vellykket suksess til en drenert konto. Tale om stor suksess, ville være et flott tidspunkt å definere hva en utrolig strategi skulle returnere. Dessverre hevder mange mennesker at de har systemer som gjør 100 på en måned eller en uke, og jeg har hørt 100 på en time. Hvis det er det du leter etter, har du kommet til feil sted. Et system som returnerer disse tallene eksisterer ikke og vil aldri eksistere. Noen som returnerte 100 om en uke, ville være den rikeste personen i verden bare måneder etter at de begynte å handle og du ville ha hørt om dem. Et veldig, veldig imponerende system ville være noe som returnerer mellom 5 og 10 prosent i måneden i gjennomsnitt. Dette er faktisk utenfor imponerende, det er Elite.

No comments:

Post a Comment